sobota, 11 sierpnia 2012

Sobotni makijaż!

Hej dziewczyny,

chciałam Wam pokazać mój dzisiejszy makijaż. Ostatnio bardzo przepadam za tym perłowym miętowym cieniem. Mam nadzieje, że Wam również przypadnie do gustu ;)



Makijaż oka:
Baza pod cienie - Art Deco
Cień miętowy, żelowy eyeliner - paleta Sephora
Tusz do rzęs - Max Factor 2000 calorie








Makijaż twarzy:
Podkład - Rimmel Stay Matte
Puder - w kamieniu Deni Carte
Rozświetlacz po oczy - perłowy cień z Avon
Róż - paleta Sephora




Natomiast dzisiejsze paznokcie mam różowe ^^



Lakier z Golden Rose seria Miss Selene nr 123









Miłego popołudnia!

10 komentarzy:

  1. Mi sie makijaż bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż świetny! myślałam że to niebieskie to kredka i już miałam pytać jaka,a to cień :)
    Acha,i masz bardzo ładną gładziutką cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, masz ładne niebieskie oczy i pasuje Ci makijaż w podobnych odcieniach :D

    zapraszam do wzięcia udziału w mojej WAKACYJNEJ LOTERII ♥ do wygrania kosmetyki i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się twój blog :)
    ---------------------
    zapraszam na mojego bloga,
    dodałam do obserwowanych, liczę na to samo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel pod prysznic jak i pozostałe produkty kupiłam w drogerii Laboo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci pasuje, pięknie powiększa Ci oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie http://you-never-say-never.blogspot.com/2012/08/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż i pazurki ! piękny masz kolor oczu ! Obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż bardzo delikatny, kolory przeurocze ! A co do lakieru do paznokci - nieziemski ! Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne oczy :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń