czwartek, 2 sierpnia 2012

Powitanie i haul!

Hej dziewczyny,

mam na imię Martyna i mam 19 lat. Mieszkam w małej miejscowości pod Bydgoszczą. I niebawem zostanę mamą ;)
Od dawna oglądam filmiki na youtube i przeglądam blogi dotyczące mody i kosmetyków. Postanowiłam w końcu założyć własnego bloga i dzielić się z Wami własnymi opiniami dotyczącymi kosmetyków.
Jestem również otwarta na Wasze propozycje dotyczące postów.



 A teraz zapraszam na haul:
  • ZIAJA - kremowe mydło pod prysznic (kakaowa pielęgnacja)  ok. 7zł
  • SWEET SECRET - migdałowy krem do rąk i paznokci (słodkie trufle i migdały) 5.75zł
  • ZIAJA - nawilżające mleczko utrwalające opaleniznę (morska opalenizna)  ok. 10zł
  • JOHNSON'S BABY - kojący żel do mycia ciała na dobranoc bedtime 9.99zł





Miłego popołudnia!

3 komentarze:

  1. Gratuluję fajnego bloga i życzę powodzenia :)
    No i gratulacje z powodu nadchodzącego macierzyństwa! :)
    Nie wiem tylko gdzie mogę obserwować Twojego bloga... nie widzę odpowiedniej ikonki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, pierwszy raz mam bloga i jestem w kompletnie zielona. Nie wiem jak zrobić taką ikonkę, podpowiesz?

      Usuń
  2. napisz u mnie na blogu o jaką ikonkę ci chodzi może pomogę :)

    OdpowiedzUsuń